L’Ajuntament d’Amposta inverteix prop de 397.000 € en reparar camins i edificis afectats pel DANA del 2023. S’han arranjat deu camins amb formigó i millorat espais com Amposta Ràdio, l’Arxiu Comarcal, el col·legi Miquel Granell i l’Ajuntament. L’Estat ha aportat prop de 170.000 €.
etiquetes obres, camins, amposta, dana 2023
25/8/2025
L'Ajuntament d'Amposta ha invertit prop de 397.000 euros en la renovació de diversos camins i edificis municipals que van resultar afectats pels aiguats del setembre de 2023. D'aquesta quantitat, gairebé 170.000 euros provenen d'una subvenció de l'Estat, dins la convocatòria de recuperació de danys en infraestructures municipals i xarxa viària aprovada pel Consell de Ministres el 25 de setembre de 2023.
Pel que fa als camins, s'han arranjat el Tapà, pista Tapà, ramal Tapà, accés camí Nou, Prat de la Llosa, Mas d'en Carrasca, Les Set Piques, Racó de Teulades, Torre de l'Oriola i Mas de Molinàs. L'actuació ha tingut un cost d'uns 300.000 euros, dels quals prop de 147.000 han estat subvencionats. “Els camins els hem arranjat amb formigó per adaptar-nos al canvi climàtic i a la nova realitat dels aiguats”, ha assenyalat l'alcalde d'Amposta, Adam Tomàs, recordant que aquestes obres formen part del Pla d'Acció Municipal (PAM).
Quant als edificis municipals, la inversió ha estat d'uns 42.000 euros, amb 21.000 procedents de subvencions. Els treballs han afectat l'espai d'Amposta Ràdio al Mercat Municipal, l'Arxiu Comarcal, el col·legi Miquel Granell i l'edifici de l'Ajuntament.
Per: Redacció
Foto: Cedida
Amposta.info, el digital de la ciutat d´Amposta des de 1998 (Terres de l´Ebre)
correu electrònic
Informació i avís legal